Ontdek PLUS

Victor deRoy van Zuydewijn

Kent 0 personen

NA
Woont in -

    Bekijk het volledige profiel van Victor deRoy van Zuydewijn en al je andere schoolgenoten!

    In SchoolBANK kun je GRATIS je scholen terugvinden en weer in contact komen met je docenten en schoolgenoten. Registreer je en begin meteen!

    Victor deRoy van Zuydewijn heeft 0 klassenfoto's en kent 0 schoolgenoten. Benieuwd of jij iemand herkent?

    Meld je snel aan en vind jouw oud-schoolgenoten en klassenfoto's terug!

    Aanmelden

    Wiskunde en Mechanica/Sterkte leer aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen Automotive (HAN) aan MBO studenten Motorvoertuigentechniek in het doorstroom traject MBO-HBO.

    Wiskunde en Mechanica/Sterkte leer aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen Automotive (HAN) aan MBO studenten Motorvoertuigentechniek in het doorstroom traject MBO-HBO

    HAN - Faculteit Techniek, 2014

    Opleiden van Technisch Trainer en Docenten MVT tweede graads in Zwolle, Utrecht en Dordrecht.

    Opleiden van Technisch Trainer en Docenten MVT tweede graads in Zwolle, Utrecht en Dordrecht. Voor de vakken Wi Na Motoren Voertuigkunde Elektro/Electronica

    PTH Eindhoven, 2001

    Ik begon de opleiding bij het NGOLB in 1975.

    Ik begon de opleiding bij het NGOLB in 1975. Ik wilde graag verder in het vak van leraar Motorvoertuigentechniek. Mijn vooropleiding bij de Koninklijke Marine als machinist lag hieraan ten grondslag. Het werk wat ik opdat moment deed (1973 - 1975) voldeed niet aan mijn verwachtingen. Het was toen nog zo dat je, vóórdat je hiermee mocht beginnen eerst werktuigbouwkunde moest doen en als je hiervoor geslaagd was, pas door mocht gaan met Motorvoertuigentechniek. De opleiding duurde daarom tenminste elf jaar. In de geherstructureerde opleiding moest/mocht een HBO opleiding maximaal vier jaar duren. Gaande de opleiding werden er nogal wat vernieuwingen ingevoerd waarbij het totale beeld in de opleidingsstructuur behoorlijk veranderde. De NGOLB werd onderdeel van FONTYS PTH Eindhoven. Omdat ik meer interesse had in alleen techniek zag ik wel een mooie combinatie met de Natuurkunde. Dit gaf het volgende resultaat: Behaalde diploma’s 1986 2de graads Motorvoertuigen Techniek I en II 1984 3de graads Motorvoertuigen Techniek en Werktuigbouwkunde + Specialisatie MVT 1982 3de graads Werktuigbouwkunde en Natuurkunde + Specialisatie Werktuigbouwkunde 1980 Pedagogisch Didactisch diploma Het was een lange weg, maar ik ben toch blij dat ik het gedaan heb. vooral de combinaties van de vakspecifieke accenten dragen bij tot veel inzicht in de technische processen en ook voegt het heel wat toe aan de persoonlijke inzetbaarheid

    Fontys PTH, 1975