Blocker
Terug naar alle verhalen
boeken

Win een een pakket met 4 spannende boeken van De Crime Compagnie (3x kans)

  • SchoolBANK redactie
  • 3 weken
Loading Likes...

* De actie is afgelopen en de enquête gesloten. Hartelijk dank voor het meedoen. De 3 winnaars van het boekenpakket hebben inmiddels per e-mail bericht ontvangen.

boeken

Wat moet je doen?

Om kans te maken op 1 van de 3 boekenpakketten van De Crime Compagnie dien je onderstaande vragenlijst volledig af te ronden en op de laatste pagina jouw e-mailadres in te vullen. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 10-12 minuten. De winnaars ontvangen na het sluiten van de enquête per e-mail bericht. Jouw antwoorden blijven uiteraard volkomen vertrouwelijk en zullen voor geen andere doeleinden worden gebruikt.

Reacties 170 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  1. Enquête ingevuld maar bij vraag 18 vloog ie eruit! Error sorry. Foutje bedankt!
    Geen zin om nogmaals alles in te vullen. Het feit dat jullie niet reageren op berichten via de klantenservice vind ik het meest vervelend. Daarna komen de veranderingen op de site, het langzame van de site, niet meer terug kunnen vinden van je eigen gegevens enz. Ik overweeg mijn abonnement op te zeggen, maar hoe moet dat??? Ik betaal met een automatische afschrijving. Die info vind ik niet terug op de site!

    1. Beste Erica,
      Bedankt voor je bericht. Wij vinden het heel vervelend dat je een error-pagina te zien kreeg tijdens het invullen van de enquête. Hoogstwaarschijnlijk waren er te veel gebruikers tegelijkertijd bezig met het invullen van de vragenlijst. Onze excuses hiervoor, wij zullen in de toekomst zorgen voor meer verspreiding van de deelnemers.
      Onze helpdesk reageert normaliter binnen een paar werkdagen. Mocht je nog geen antwoord hebben wil ik je adviseren om je e-mail even door te sturen naar team@schoolbank.nl
      Wij zullen nagaan waarom jouw e-mail nog niet is opgepakt.
      Het opzeggen van jouw pluslidmaatschap kan overigens ook via de helpdesk.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  2. Ik krijg een melding als er een nieuw schoolgenoot zich aanmeldt of een foto plaatst. Daarbij wordt geen rekening gehouden met het tijdvak dat iemand op die school zat.

  3. Jammer dat er relatief weinig mensen te vinden zijn uit je eigen schoolperiode. Misschien meer bekendheid aan geven?
    Wat ik niet kon vinden was informatie rond de redactieleden, hoe lang Schoolbank al bestaat en hoe de opbouw (van bezoekers en informatieleveranciers) is geweest gedurende die jaren.
    Verder leuk om even rond te kijken. Mooi dat het bestaat!
    Tijdlijninformatie zou best interessant zijn als het je eigen scholen betreft. Teveel informatie is niet welkom… 🙂

  4. Het schoolbank plus is een rem op iedereen, die wil zoeken naar klasgenoten! Al heel veel klasgenoten hebben hun abonnement op schoolbank opgezegd! Jammer…

  5. De website kort een keer bekeken en alles gezien wat te zien was zonder pluspakket. {En dat is niet veel.} Het “pluspakket” lijkt mij niet de moeite/kosten waard. Zal er geen traan om laten als de oplichters/oprichters van deze site deze zooi opdoeken. En enig zins maar hopen dat vrijwilligers een fatsoenlijke site op het net weten te brengen. {Overigens; ik hoef geen boekpakket.}

  6. Ik vind dat Schoolbank Plus afgeschaft moet worden. Het is te duur voor het plezier dat ik eraan beleef. Voor dit moet je niet hoeven betalen.

  7. ik ben al heel lang lid van schoolbank maar kom op een gegeven moment niet meer inloggen of bij mijn eigen pagina komen. heb verschillende keren geschreven naar de helpdesk. het is nooit goed gekomen en ik zie dat ik nu 3 inschrijvingen heb op mijn naam maar kan ze niet veranderen in één inschrijving. ik vind de site hoe langer hoe meer achteruit gaan

  8. Jammer genoeg kan ik al een tijdje niet inloggen omdat mijn geboorte datum en jaar niet ingevuld zijn. En mijn pogingen hiertoe geen succes hadden. Iets in het systeem blijft hangen.

    1. Beste Selma,
      Bedankt voor je bericht. Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Heb je al contact opgenomen met onze helpdesk? Je kunt een e-mail sturen naar service@schoolbank.nl en zij helpen je graag verder.

      Groeten, team SchoolBANK

  9. We zijn constant bezig om de website te vebeteren en daarom willen we graag weten hoe jij SchoolBANK gebruikt en wat er volgens jou beter kan. Wat moet je doen? vebeteren moet verbeteren zijn. En het is niet tijdslijn, maar tijdlijn. Waarom schrijf ik dit op? Omdat het over scholen gaat. Ik heb natuurlijk goed opgelet bij het vak Nederlands. Bij het vak economie heb ik trouwens ook opgelet. Na een jaar plus-abonnee op proef te zijn geweest, ben ik niet van plan hier nog een cent aan uit te geven.

  10. In het begin hadden jullie een goede site.
    Wat jullie er later van gemaakt hebben is waardeloos. Denk er over om van Schoolbank.nl af te gaan

  11. ik doe weinig met schoolbank weet niet eens hoe ik mijn pagina moet opzoeken ook kan ik de oude scholen niet meer vinden zo gaat de aardigheid er gauw af.

  12. Als ik reageer op een oproep van iemand, waarom geeft Schoolbank dit dan niet door aan deze persoon, als ze me wel de oproep zenden?

  13. Heb in de loop van de tijd veel veranderingen gezien. Vond de eerste layout nog steeds het fijnst om te kijken naar scholen met medeleerlinge. daardoor kijk ik wat minder

  14. Ook ik zou het mooi vinden als schoolbank er weer wat meer voor ons zou zijn, en niet voor al die en andere reclame rommel…

  15. Aardig initiatief, ik ben benieuwd of er hierdoor contacten met oud-klasgenoten ontstaan, maar het is al zo lang geleden dat we in de schoolbanken zaten

  16. In het begin hadden jullie een goede site.
    Wat jullie er later van gemaakt hebben is waardeloos. Fotos bekijken van andere scholen die ik ken zijn heel moeizaam te openen. Denk er over om van Schoolbank.nl af te gaan

  17. Ik vind het no g steeds jammer dat na de aanmelding, al weer een hele tijd geleden, de interessante content (die toen wel gratis te zien was) achter een betaal muur verdwenen is.
    Ik kan niet eens meer bij mn eigen gegevens.
    Uit principe betaal ik hier niet voor.

  18. Maak het gratis voor iedereen toegankelijk . Ben ook op schoolbank gegaan via Facebook , maar zelfs dat heeft geen nut. Zonder betaling hiervoor heb je er werkelijk niets aan . Eigenlijk kan je dan net zo goed stoppen

  19. Ben al jaren lid maar woon in het buitenland USA.
    Voorheen was ik een PLUS member waardoor ik oude klasgenoten kon op zoeken.
    Nu heeft de website eigenlijk geen waarde meer en is moeilijk te navigeren.
    De site is moeilijk en eigenlijk heeft het voor mij geen waarde. Niet met de tijd mee gegaan en door andere media duidelijk voorbij gepasseerd
    Ben best bereid voor het PLUS membership te betalen maar credit cards worden niet geaccepteerd.
    Hopelijk vinden jullie daar een oplossing voor

  20. ik snap niet waarom schoolbank ineens veranderde, het was een goede toegankelijke site. de laatste jaren kan ik niemand meer vinden (op jaartal bijvoorbeeld, en ook de foto’s zijn moeilijk te vinden).
    de begintijd was goed. waarom moest het anders????

  21. Zeer onoverzichtelijke site. Schoolgebouwen lastig te vinden. Bij overname door Sanoma als pluspunt ‘gewipt’. Maar aangezien ik geen meerwaarde er van zag maar zo gelaten.

  22. Hele leuke site, alleen jammer dat het zoeken naar klasgenoten moeilijk is. Je kan nu niet meer op jaar zoeken, erg jammer. En als je een specifieke klasgenoot zoekt, krijg je een lijst met niet alleen die naam, maar ook een lijst met andere namen. De site werkt dus nog niet helemaal goed..

  23. Vraag dat je alle 6 antw op rij moet plaatsen is zeer lastig op telefoon
    Ik zie ook omdat ik geen betalend lic ben geen bekende
    Of leuke info

  24. Vind het nog altijd leuk, maar we zijn van de oudste generatie en vind niet veel klasgenoten op schoolbank. Jammer……

  25. Hopelijk doet Schoolbank hier iets mee. Alle schoolgenoten staan nu door elkaar en voorheen was dat in jaartallen. Lastig om nu klasgenoten te vinden. Dat is de reden dat ik al heel lang geen plus lid meer ben. Werd ook elk jaar duurder.

  26. Je zie er nooit iets over mijn oude scholen of klasgenoten zoals de LTS en rembrandschool Ik ben ook al enige tijd geen betalend lid meer. en zie nog geen reden om wel te betalen

  27. Het zou leuk zijn als Schoolbank dezelfde mogelijkheden als Facebook of de vroegere Hyves zou hebben

  28. Schoolbank zou wat vriendelijker moeten zijn voor leden die in het buitenland wonen. Wij kunnen niet met Euros betalen van Noord Amerika.

  29. Ik vind Schoolbank.nl niet meer zo leuk als voorheen. Heb mijn info er niet afgehaald, maar ik kijk er bijna nooit meer naar. Helaas. Deze enquête is ook een voorbeeld van “een beetje gezeur”. Hoef ook niets te winnen. Maar een jaar of 10/15 geleden vond ik het nog wel leuk en toen kon je er nog leuk struinen, zónder Plus. Nu krijg je vaak een mailtje en dan klik je er op en dan krijg je onduidelijke info, van iemand die je misschien kent, maar dat blijkt dan niet zo te zijn. Jammer!

  30. Ben helaas gestopt omdat ik niet weet wat ik moet doen! Met andere woorden, in het begin kon ik er goed mee werken maar toen is alles ineens verandert. En toen ben ik er mee gestopt. Helaas!

  31. Geen vragenlijst gevonden. Heb je niks aan dus.
    Net als de rest van schoolbanken. Eerst betalen dan afwachten waar je voor betaald hebt. Sla mij maar over dan.

    1. Beste Roel,
      Bedankt voor je bericht. Jammer dat je jouw SchoolBANK account wilt verwijderen. Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar onze helpdesk (service@schoolbank.nl).

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  32. Jullie site werkt zó slecht op mijn Samsung mobiel dat ik geen zin meer heb om nog iets met schoolbank te doen, dus zéker geen plus abonnement meer! Jammer!

  33. De enquête is een aardige. Het doel lijkt mij je een plus aan te smeren. Al eerder gesteld zorg eerst maar eens dat er voldoende mensen de site interessant genoeg vinden. Als ik al eens een keer door klik is het helaas “heb je al plus”? waardeloos

  34. Hallo.
    Ben best wel teleurgesteld na elke zo genaamde verbetering vind ik het slechter geworden dingen die ik ooit had ingevuld en ook bekeken van mijn oude scholen en klasgenoten was/is het net of er steeds meer personen en herinneringen verdwenen zijn. Heb de betaalde versie maar die is langzamerhand de moeite niet meer waard. Andere Social media hebben schoolbank achterhaald Jammer

    Greetings

  35. Het zou fijn zijn als het gewoon gratis is. Het is niet meer van deze tijd om hiervoor te betalen. Voor die ene schoolvriend en wat vriendinnen die ik dan overigens via fb heb gevonden..

  36. Slechte site waar je voor moet betalen om contact op te nemen met oud klasgenoten. Wil ik betalen neem ik wel Lexa of zo. Je kunt niet zonder abbo iets sturen naar iemand.

    1. Beste Juanita,
      Met een gratis account kun je één gratis bericht per maand versturen naar wie je maar wilt. Zodra je iemand hebt gevonden op SchoolBANK klik je (op de profielpagina) naast zijn/haar naam op het ‘envelopje’ om een bericht te versturen.

      Groeten, Team SchoolBANK

  37. Hoe ik schoolbank vind? Geen idee. Ik kan er al jaren niet op want t emailadres is opgeheven en dus kan ik geen nieuw wachtwoord opvragen. Nu staan er tot mijn ergernis dinhen die ik zelf niet kan zien of aanpassen. Ik wordt niet geholpen bij klagen. Een flagrante schending van de AVG als je het mij vraagt

    1. Beste Martijn,
      Bedankt voor je bericht. Onze helpdesk kan je een tijdelijk wachtwoord geven zodat je weer kan inloggen en jouw e-mailadres kan aanpassen.
      Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar service@schoolbank.nl

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  38. Sinds een paar jaren vind ik Schoolbank niks. Sinds de laatste veranderingen kan ik niks meer vinden. Doe er sinds die tijd niets meer mee.

  39. Twee keer vragenlijst ingevuld en melding Error 503.
    Is dat soms omdat mijn kritiek niet opgenomen kan worden?
    Verwacht van mij niet dat ik een derde keer ga invullen. Jammer hoor….

    1. Beste Mir,
      Bedankt voor je bericht. Wij vinden het heel vervelend dat je een error-pagina te zien kreeg tijdens het invullen van de enquête. Hoogstwaarschijnlijk waren er te veel gebruikers tegelijkertijd bezig met het invullen van de vragenlijst. Onze excuses hiervoor, wij zullen in de toekomst zorgen voor meer verspreiding van de deelnemers.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  40. Als ik de reacties doorlees, zie ik dat de meeste mensen er net zo over denken als ik. Te weinig te bieden om ervoor te betalen. De suggesties die ik lees snijden hout. Beter indelen naar jaar b.v. Laatste keer dat iemand van ” mijn” school erop verscheen, was dat van meer dan 30 jaar na mijn verblijf, niet erg zinvol.
    En als je dan al iemand ziet die je kent, kun je hem of haar alleen bereiken als je eerst een abbo neemt. En voor die ene in 7 jaar( mijn geval) is dat veel te duur.

  41. For the questions requiring checkmarks I had to check all boxes to be able to go to the next question and I could not sort the answers in the last question. I’d love to participate but am not sure why this does not work??!

  42. Halverwege de enquete kreeg ik “Error 503 Oops ! Something went wrong : Backend fetch failed Please retry in a few seconds”
    Ik begin niet overnieuw.

    1. Beste Frank,
      Bedankt voor je bericht. Wij vinden het heel vervelend dat je een error-pagina te zien kreeg tijdens het invullen van de enquête. Hoogstwaarschijnlijk waren er te veel gebruikers tegelijkertijd bezig met het invullen van de vragenlijst. Onze excuses hiervoor, wij zullen in de toekomst zorgen voor meer verspreiding van de deelnemers.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  43. Ik logde altijd in via facebook, maar nu kan dat niet meer.
    Nu dat niet meer kan heb ik aangegeven dat ik mijn wachtwoord was vergeten.
    Nadat ik mijn e-mailadres opgegeven had kreeg ik het bericht dat er een link gestuurd zou worden zodat ik een nieuw wachtwoord kon aanmaken.
    De e-mail met die link heb ik echter niet ontvangen.
    Tot drie keer toe heb ik het geprobeerd, maar de link heb ik nooit gekregen.

    1. Beste Hans,
      Bedankt voor je bericht. Het kan zijn dat de e-mails in de spambox/ ongewenste berichten terecht zijn gekomen. Is dat ook niet het geval dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met de helpdesk (service@schoolbank.nl). Zij kunnen een tijdelijk nieuw wachtwoord aanmaken.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  44. Sinds de overname door DPG is de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid sterk achteruit gegaan. Voorheen kreeg je alleen info over personen die in de tijd dat ik op school zat of een studie volgde ook die school of studie volgden, nu is dit niet meer zo. Maakt het veel minder leuk, want veel onnodige en hierdoor oninteressante info.

  45. Gekopieerd uit vroegere reacties: zo denk ik er ook over!!

    Vroeger was het een stuk leuker.
    Nu Kan ik niet eens meer mijn eigen geplaatste foto’s beheren in de basis schoolbank.: namen etc.
    En ik verdom het om verplicht te worden een plus te nemen.

    Ook ik zou het mooi vinden als schoolbank er weer wat meer voor ons zou zijn, en niet voor al die winacties en andere reclame rommel…
    Vroeger (in het begin van schoolbank) was ik dagelijks op schoolbank te vinden, met een paar jaar achter elkaar een abonnement.
    Na elke update ging schoolbank er op achteruit voor ons, nu kom ik zelden nog op schoolbank….
    En als jullie er ook nog een tijdlijn op plaatsen, raken jullie nog meer schoolbankers kwijt, want die komt dan vol te staan met advertenties en winacties…..
    En trouwens deze reacties kun je beter als enquête gaan gebruiken, hier kun je namelijk schrijven wat wij gebruikers er van vinden…
    En niet de enquête die geen antwoorden ertussen heeft staan waar je een negatieve antwoord op kunt geven…

  46. Ben net plus geworden; jammer, kan er niks mee worden.
    Als ik mijn scholen intoets kan hij niets vinden.
    Jammer van het geld, doe het nooit meer!

  47. interface van het huidige http://www.schoolbank.nl is een drama, ik vraag mij af of jullie het ezlf wel eens gebruiken, of het alleen benaderen als info collector/reseller.
    Toen schoolbank net begon was het simpel en duidelijk. Nu werkt het gewoon niet lekker en gaat de lol er snel vanaf. Daarbij opgeteld dat steeds meer mensen hun account cancellen is het eind van de bruikbaarheid in zicht.

  48. Ik vond de site zó slecht, dat ik er al jaren niet meer op kijk. Ik zou wel mijn oud klasgenoten graag willen vinden, maar ze zijn onvindbaar of doen er niet aan mee. En dat ligt echt aan de opzet van Schoolbank.

  49. In de ‘oude’schoolbank keek ik regelmatig, had ik verschillende contacten met vroegere klasgenoten etc. Na de nieuwe vorm zijn heel veel gegevens verdwenen, is het zoeken niet meer zo handig en vind ik het erg onoverzichtelijk geworden. Ik kijk er nauwelijks meer naar en nieuwsbrieven of mededelingen gaan vaak ongelezen de prullenbak in. Ben vergeten mijn abo tijdig op te zeggen, maar ga het wel doen.

  50. Ik vind het erg poditief dat jullie vontinu scholbank.nl proberen te verbeteren.
    Jammer is dat ik de klassefoto, fie ik zelf heb uploaded, niet kan aanpassenmet informatie, bijv. namen, ev. extra info, etc.

  51. Hallo
    Ik vind Schoolbank heel erg leuk…vooral foto.s bekijken en zo…maar wel jammer dat je moet betalen om meer te kunnen zien ..

  52. Ik vind het leuk om te kijken of er oude klasgenoten te vinden zijn. En ik heb via schoolbank Weer contact gehad met een mijn eerste liefde!

  53. Wat ik prettig zou vinden is wanneer je een e-mail bericht ontvangt van “vernieuwingen” zoals een nieuwe foto of persoon, dat je dan via de link direct naar dat bericht of pagina verwezen wordt en niet dat je dan zelf op zoek moet gaan binnen schoolbank naar dat bericht.

    1. Beste Ted,
      Bedankt voor je bericht. Dit hebben wij onlangs aangepast. Als je nu in jouw notificatiemail op een foto klikt kom je uit bij de betreffende foto en kun je ook direct naar zijn/ haar profiel doorklikken.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  54. Schoolbank was in het verleden gratis. Je kon een berichtje sturen naar een bekende. Dat is afgeschaft omwille van de Mammon. Sedertdien is het lidmaatschap zonder enig voordeel

    1. Beste Peter,
      Bedankt voor je feedback. Het is met een gratis profiel op SchoolBANK mogelijk om 1 gratis berichtje per maand te versturen.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  55. Ik vond de omschakeling t.o.v. van vroeger niet zo fijn. Vroeger kon ik mijn schoolgenoten bewaren en mijn berichten. Die zijn bij de conversie allemaal verdwenen en daar was niets aan te doen. Ook de indeling vond ik prettiger, voorheen was er een groepering van oud naar nieuw per school per 10 jaar, nu staat alles door elkaar. Je ziet niet meer zo snel je oud-klasgenoten.

  56. Ik vond de omschakeling t.o.v. van vroeger niet zo fijn. Vroeger kon ik mijn schoolgenoten bewaren en mijn berichten. Die zijn bij de conversie allemaal verdwenen en daar was niets aan te doen. Ook de indeling vond ik prettiger, voorheen was er een groepering van oud naar nieuw per school per 10 jaar, nu staat alles door elkaar. Je ziet niet meer zo snel je oud-klasgenoten.

  57. Ook ik zou het mooi vinden als schoolbank er weer wat meer voor ons zou zijn, en niet voor al die winacties en andere reclame rommel…
    Vroeger (in het begin van schoolbank) was ik dagelijks op schoolbank te vinden, met een paar jaar achter elkaar een abonnement.
    Na elke update ging schoolbank er op achteruit voor ons, nu kom ik zelden nog op schoolbank….
    En als jullie er ook nog een tijdlijn op plaatsen, raken jullie nog meer schoolbankers kwijt, want die komt dan vol te staan met advertenties en winacties…..
    En trouwens deze reacties kun je beter als enquête gaan gebruiken, hier kun je namelijk schrijven wat wij gebruikers er van vinden…
    En niet de enquête die geen antwoorden ertussen heeft staan waar je een negatieve antwoord op kunt geven…

    1. Beste Louis,
      Hartelijk dank voor jouw feedback. We nemen dit uiteraard mee in de resultaten en conclusies van de enquête.

      Groeten,
      team SchoolBANK

  58. Vroeger was het een stuk leuker.
    Nu Kan ik niet eens meer mijn eigen geplaatste foto’s beheren in de basis schoolbank.: namen etc.
    En ik verdom het om verplicht te worden een plus te nemen.

    1. Dag Helena,
      Bedankt voor je bericht. Wij willen je graag helpen om weer toegang te krijgen tot jouw profiel/foto’s. Wil je ons een e-mail sturen (service@schoolbank.nl) dan kijken we het graag even na.

      Groeten, team SchoolBANK

  59. Zonder schoolbank plus heb je er weing aan, ook weinig deelnemers van mijn leeftijd. Bij iedere mailtje vraag ik me af of ik me niet beter kan uitschrijven.

  60. Toen ik rond 2001 op de radio een programma hoorde over schoolbank ben ik gelijk lid geworden, in de hoop oude vrienden terug te vinden. Had ook klassenfoto’s geupload. In al die tijd hele drie klasgenoten gezien die ook lid waren, van de meer dan 250 mensen waarmee ik op diverse scholen in verschillende klassen heb gezeten (lagere school in Rotterdam en een in Roermond en de HBS aldaar). Tegenwoordig zit iedereen op Facebook ( ik dus niet) en is schoolbank met z’n betaal formule compleet ” outdated” niet aantoonbaar zelfs maar 1€ per jaar waard. Gemiste kans, of overklast….
    Het idee was goed, de uitwerking niet. Jammer, dat wel, zou graag oud klas en school genoten willen ontmoeten, maar hier lukt het niet, en Facebook, ik zie het bij anderen, is een privacy en mail ramp

  61. Meer mogelijkheden met een gratis account zou de aantrekkelijkheid vergroten en dus ook meer betalende klanten genereren. Nu haak ik meestal snel weer af.

  62. Ben jarenlang plus abonnee geweest, maar ik vond de vernieuwde site traag en onvriendelijk.
    Verder kreeg je berichten over nieuwe schoolgenoten, die echter niets met je klasgenoten of rijdsperiode te maken hadden.
    Het prijskaartje plus de in mijn optiek trage en onvriendelijke site, waren aanleiding om Schoolbank aan de kant te gooien.

  63. Het was leuk om na te kijken maar nadat het commercieel werd , oftewel een betaal site is de lol er van af. Leuk om te kijken naar verhalen en foto’s maar daar wil ik niet voor betalen.

    1. Beste Harry,
      Dank voor het invullen van de enquête. Heel vervelend dat je een error-pagina krijgt. Hoogstwaarschijnlijk waren er op het moment van invullen te veel gebruikers op de site. Onze excuses hiervoor, wij zullen in de toekomst zorgen voor meer verspreiding van de deelnemers.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

    2. Beste Harry,
      Bedankt voor je bericht. Wij vinden het heel vervelend dat je een error-pagina te zien kreeg tijdens het invullen van de enquête. Hoogstwaarschijnlijk waren er te veel gebruikers tegelijkertijd bezig met het invullen van de vragenlijst. Onze excuses hiervoor, wij zullen in de toekomst zorgen voor meer verspreiding van de deelnemers.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  64. In het begin heb ik genoten van schoolbank, du moment dat alles pas bereikbaar was als,je plus lid was, was de gein er af…een gevalletje zeeeeer dooie mus

  65. Helemaal eens met Gerard “Zonder plus-abonnement heb je er weinig aan. Met (nieuwe aan)meldingen die je krijgt, kun je weinig. Voorheen had je in het “basisabonnement” meer mogelijkheden. Dat geeft meer inzicht en zou mensen ertoe kunnen overhalen wel een plus abonnement te nemen. Een proefperiode zou ik ook nog een optie vinden. Ik vind het overigens vrij duur voor wat je ervoor krijgt.“

    Een gratis proefabonnement zou helpen. Ik heb de pest aan een kat in een zak te kopen. Totdat dat een optie is, wordt ik geen abonnee, zelfs niet voor 1/2 geld…

    1. Beste Adrie,
      Bedankt voor je reactie. We nemen deze suggestie mee in de evaluatie van de enquête. De enquête heeft juist als doel om er achter te komen wat onze gebruikers missen op de website. Meer plusfunctionaliteiten vallen hier ook onder.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  66. Veel te vaak werd ik lastig gevallen met meldingen, dat een schoolgenoot zich had aangemeld bij schoolbank.nl. Het betreft bijna altijd mensen die ver voor of ver na op dezelfde school gezeten hebben. Het is totaal oninteressant om te weten wie er bijv. 20 jaar voor of na mij op school gezeten hebben. In dit digitale tijdperk moet dit toch fijn te tunen zijn. Ik heb dit minsten tweemaal eerder aanhangig gemaakt, maar zonder resultaat. Door al die loze meldingen is mijn belangstelling voor schoolbank.nl heel erg verflauwd.

  67. Zonder plus-abonnement heb je er weinig aan. Met (nieuwe aan)meldingen die je krijgt, kun je weinig. Voorheen had je in het “basisabonnement” meer mogelijkheden. Dat geeft meer inzicht en zou mensen ertoe kunnen overhalen wel een plus abonnement te nemen. Een proefperiode zou ik ook nog een optie vinden. Ik vind het overigens vrij duur voor wat je ervoor krijgt.