Blocker
Terug naar alle verhalen
plusactie bioscoop

ACTIE IS AFGELOPEN: 2 gratis biosoopkaartjes bij een pluslidmaatschap

  • SchoolBANK redactie
  • 2 jaar
Loading Likes...

Wat vonden wij het vroeger heerlijk om naar de bioscoop te gaan. Een echt avondje uit in een prachtig theater. Bij SchoolBANK krijg jij bij een pluslidmaatschap nu 2 gratis kaartjes voor een film naar keuze! Wie neem jij mee?

pluslidmaatschap

Ben jij nog geen SchoolBANK plusgebruiker? Stap nu over op SchoolBANK Plus voor slechts €1,67 per maand en profiteer direct van alle voordelen!

Als SchoolBANK plusgebruiker haal je nog meer uit de site:

  • Je kunt zien wie jouw profiel heeft bekeken;
  • Je krijgt volledige toegang tot ALLE profielen en herinneringen;
  • Verstuur onbeperkt persoonlijk berichten aan andere gebruikers.

 

                                                         Ja ik word lid en ontvang 2 gratis bioscoopkaartjes!

 

Voorwaarden:

* LET OP: DEZE ACTIE IS AFGELOPEN
* Deze actie geldt alleen indien je in de laatste 2 maanden geen SchoolBANK pluslidmaatschap hebt gehad.
* Ben jij al een plusgebruiker? Houd onze Toen & Nu pagina dan goed in de gaten want er komen binnenkort nog 2 leuke acties aan. Een winactie waarbij je prachtige prijzen kunt winnen en een actie speciaal voor onze plusleden.
* Geldt alleen na aanschaf van een doorlopend SchoolBANK pluslidmaatschap (€19,99 per jaar)
* De MaDiWoDo bioscoopkaarten geven recht op een filmvoorstelling naar keuze op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag bij meer dan 175 bioscopen die zijn aangesloten bij de Stichting Nationale Bioscoopbon.
* Digitale bioscoopvouchers worden na afloop van de actie per e-mail toegestuurd.

Reacties 47 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    1. Beste Stannie,

      Wij zijn op dit moment bezig met het versturen van de bioscoopkaartjes.

      Veel plezier bij de film en op SchoolBANK.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

    1. Beste Leo,

      Wij zijn op dit moment bezig met het versturen van de bioscoopkaartjes.

      Veel plezier bij de film en op SchoolBANK.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  1. Welkom bij SchoolBank.
    Dit is jouw persoonlijke pagina met de meest recente updates van jouw scholen en schoolvrienden. Zodra er een aanpassing op het profiel van jouw scholen of schoolvrienden plaatsvindt zal dat op deze pagina verschijnen.

    NOU MOOI NIET!!!

    en over mijn overige klachten (zie boven) blijft het ook “akelig stil” van jullie kant.

    Of wilden jullie beweren dat op de de 11 scholen waarop ik sta ingeschreven, noch op enig profiel van de honderden “schoolvrienden” in de afgelopen 8 maanden ook maar IETS is veranderd en dat NIEMAND in het afgelopen 1/2 jaar “onafgeschermd” mijn pagina bezocht (vroeger 10 per week) of me een berichtje/kattebelletje stuurde (vroeger toch minstens 1 maal per maand) ???

    en waar zijn alle berichten tussen mij en “schoolvrienden” (van voor de overname door Sanoma ) gebleven en ALLE namen bij ALLE foto’s die ik plaatste???!!

    Waarom staat er nog steeds een item “ken ik niet/ken ik wel” DAT NIET WERKT???

    Ga aan bovenstaande eindelijk eens wat doen en kom niet met nieuwe dingen zoals dit “Toen en nu” als de REST niet goed werkt!!

    1. Beste Hans,
      Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw klacht en vragen zojuist doorgezet naar onze helpdesk. Zij zullen contact met je opnemen en jouw vragen proberen te beantwoorden.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  2. Jullie hebben mijn berichten hier boven kennelijk NIET goed gelezen.
    Ik had (heb al een jaar en correspondeerde hier over meerdere malen) DIVERSE KLACHTEN en er werd toegegeven dat die klachten terecht waren en dat er aan gewerkt werd.
    Daar heb ik nog NIETS van gemerkt.
    Lees in mijn eerste berichtje hier boven nog maar eens ENKELE van die klachten!!
    en (als antwoord op jullie vragen:
    Ik gebruik Chrome Browser. en die laat het filmpje van Zeg eens A NIET zien. (Opera browser wel.
    Voor wat betreft de verdwenen namen bij de foto’s:
    HET ZIJN ALLE NAMEN bij ALLE FOTO’S (Ruim 60)
    Heeft me uuuren (dagen) gekost (met de trage site) om die foto’s geplaatst te krijgen en uuuuren (dagen) dagen om alle bekende personen van een naamtag te voorzien en nu zijn ALLE NAMEN bij ALLE FOTO’S verdwenen.(Ook alle oude correspondenties en kattebelletjes die ik ontving en verstuurde zijn in rook opgegaan
    Daarnaast zijn de overige klachten NA EEN JAAR KLAGEN en beloftes van jullie kant NOG STEEDS NIET OPGELOST.
    GEEF ONS S.V.P. DE OUDE SCHOOLBANK WAARVOOR IK BETAALDE TERUG!!!!
    DIT IS BAGGER WAAR IK GEEN CENT EN GEEN MINUUT VAN MIJN TIJD MEER IN STOP!!!

  3. Sodeju!! Het moet niet gekker worden!!

    Ik kom er zojuist achter, dat ALLE NAMEN bij ALLE FOTO’S die ik bij mijn scholen plaatste ZIJN VERDWENEN!!!

    Uren werk naar de knoppen!!

    BEDANKT SANOA.COM en DE MOL!!!

    1. Beste Hans,
      We willen graag voor je nakijken waarom de namen op de betreffende foto’s zijn verdwenen. Wil je ons in een e-mail laten weten over welke foto’s dit gaat? Je kunt een e-mail sturen naar service@schoolbank.nl.

      Vervelend dat je de video’s van Q en Q en Zeg ‘ns Aaa niet kunt openen. Wellicht dat het apparaat of de browser die je gebruikt niet voldoende wordt ondersteund. Helpt het om een andere browser te gebruiken?

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  4. Ik ben al jaren lid. Jammer dat ik geen bioscoopkaartjes krijg, want ik kan mij moeilijk nog een keer aanmelden. Overigens jammer dat Schoolbank al langere tijd niets meer van zich laat horen.

  5. Aanvulling:

    Ik sluit me dan ook volkomen aan bij de berichten van
    H.Tuinhout
    Frank Pirovano
    en
    karel wehrmeijer

    Een ooit zo “mooie snelle site” met regelmatig leuke contacten is verworden tot een GROTE ERGERNIS vol fouten en niet werkende onderdelen.

    JAMMER!!!

  6. Ik wacht graag af wat de beloning voor trouwe Schoolbank plus leden zal zijn. Schrijnend dat ook Schoolbank alleen aan nieuwe leden iets extra’s biedt.

    Leden krijgen is één, maar leden behouden is veeeeeeel belangrijker. Dus inversteerd daar maar eens in en je zal zien dat zij voor jou gaan werken! Mond tot mond reclame is en blijft de krachtigste reclame!

  7. Zorg eerst maar eens dat de site WERKT!!!!!
    Al een jaar meldde ik klacht na klacht over de problemen/fouten en het niet juist functioneren van schoolbank.nl
    Ik BEN (helaas) “PLUS-LID” maar zal mijn lidmaatschap na afloop van mijn periode BESLIST NIET VERLENGEN!!

    Paar voorbeeldjes:
    – Al een half jaar is er niemand onafgeschermd op mijn schoolbankpagina geweest???
    (Vroeger waren er dat 5 per week!!!)
    – Al 3/4 jaar NIEMAND die mij een berichtje of een kattebelletje stuurt????
    (Vroeger was dat minstens 1 meel per week!!)
    – Al 3/4 jaar is er NIETS veranderd aan ook maar één profiel van mensen “van mijn scholen”?????
    – Nog steeds werk het aanvinken van “ken ik wel/ken ik niet” niet.

  8. Ben het helemaal met de heer Tuinhout eens, ik was alleen geen plus-gebruiker. Ook is het mij onmogelijk in de site te komen ondanks dat ik aangegeven had een ander mailadres te hebben.

  9. Ik HEB al een PLUS-lidmaatschap. Destijds kreeg ik geen aanbieding bij het nieuwe lidmaatschap.
    WAS ik NU, op dit moment pas het PLUS-lidmaatschap zou nemen, zou ik het recht hebben op 2 gratis bioscoopkaarten.
    Helaas ik BEN al lid, Dus IK kan geen nieuw lid worden ! Ik denk, dat ik al minstens een jaar dat lidmaatschap hebben en daarvoor betaald heb. Om kort samen te vatten, ik vind, dat nieuwe leden worden voorgetrokken op oude leden !!!

    Ik ben trouwens al heel lang lid van Mijn Album !!
    Ik hoop niet dat u me daarvoor afstraft.

  10. Geachte Redactie.
    Ik heb al een paar jaar een schoolbank pluslidmaatschap
    Denk dat ik dus wel recht heb op 2 gratis bioscoopkaartjes.
    Mvg Klasina Orsel Mulder

  11. de overgang van schoolbank naar “wordpress_beheer.nl@sanoma.com” heeft op een verwerpelijke wijze plaats gevonden. heb toen heel veel moeite gedaan om er achter te komen met wie ik contact kon opnemen. was n.b. een plus lid van schoolbank en zonder enig bericht was het over en uit. via consumentenbond/klachten…een klacht ingediend, kreeg bericht en excuses kon ik een keer inloggen. het stelde niets voor, kon nagenoeg nergens bij en daar bleef het bij. ook heb ik nooit permissie gegeven om over mijn gegevens en foto’s te beschikken. ik neem het team van de 1e opzet van schoolbank bijzonder kwalijk dat zij kennelijk voor het geld van de mol zijn bezweken. voor mij is het onbegrijpelijk dat de “manager” van de nieuwe opzet zo a-communicatief de overgang liet plaatsvinden.

  12. Al jaren plus lid, maar dat telt blijkbaar niet mee, zoals zo vaak met abonnementen alleen de nieuwe leden delen mee.
    Beter iets doen voor de trouwe leden.

    1. Beste Loes,
      Helaas is de bioscoopactie niet geldig voor bestaande leden. Maar we zijn je uiteraard niet vergeten en zullen ons best doen om binnenkort ook onze trouwe gebruikers te belonen 🙂

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  13. Ik betaal al vanaf het begin voor een plus abonnement helaas voor niks want nog steeds opend het niet, ik moest mijn e-mail aanpassen want daar zat een fout in heb ik gedaan en nu nog steeds geen respons, jullie weten wel mijn mail adres want alle reclames komen hier op
    Ik stop maar met deze verspilling en zeg mijn lijdmaatschap op want geld weggooien vind ik zonde
    Jammer maar mensen begin hier niet meer aan want het is niet meer de schoolbank wat het was

    1. Beste Frank,
      Bedankt voor je bericht. Wij willen dit graag verder uitzoeken en hebben je daarom zojuist een privébericht gestuurd.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  14. Goedendag, ik heb begin dit jaar mijn Plus lidmaatschap opgezegd, omdat ik er niets meer mee heb.
    Helaas nooit tegenreactie gekregen, dat ik uit het lidmaatschap ben gehaald. Jammer.
    Ik kan uit de administratie gehaald worden Bedankt.

    1. Beste Grace,
      Bedankt voor je bericht. Wij zien geen pluslidmaatschap gekoppeld aan jouw account maar wellicht heb je nog een tweede SchoolBANK account? Onze helpdesk wil dit graag verder voor je uitzoeken. Stuur hiervoor een e-mail naar service@schoolbank.nl

      Groeten,
      Team SchoolBANK

    1. Beste Arie,
      Helaas is de bioscoopactie niet geldig voor bestaande leden. Maar we zijn je uiteraard niet vergeten en zullen ons best doen om binnenkort ook onze trouwe gebruikers te belonen 🙂

      Groeten,
      Team SchoolBANK

    1. Beste Dick,
      Helaas is de bioscoopactie niet geldig voor bestaande leden. Maar we zijn je uiteraard niet vergeten en zullen ons best doen om binnenkort ook onze trouwe gebruikers te belonen 🙂

      Groeten,
      Team SchoolBANK

    1. Beste Renee,
      Helaas is de bioscoopactie niet geldig voor bestaande leden. We zullen ons best doen om binnenkort ook onze trouwe gebruikers te belonen 🙂

      Groeten,
      Team SchoolBANK

    2. Beste Renee,
      Helaas is de bioscoopactie niet geldig voor bestaande leden. Maar we zijn je uiteraard niet vergeten en zullen ons best doen om binnenkort ook onze trouwe gebruikers te belonen 🙂

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  15. Zelf denk ik niet nog medeleerlingen te vinden op SchoolBank,
    Was leerlinge Instituut Schreuder Amsterdam vanaf 1941.
    Kleuterschool en Lagere school.

    Wel een leuke actie, veel succes ermee

    p.s. Bovenstaand bericht is de reden, dat ik geen lid word van SchoolBank.

    1. Beste Edward,
      Heb je nog familie in Nederland wonen? Het zijn digitale tickets dus wellicht kun je ze aan iemand weggeven?

      Groeten,
      Team SchoolBANK

  16. Ik betaal al € 19,99, maar waarom word ik telkens gevraagd om een plus abonnement aan te schaffen?
    Wel ontvang ik graag de twee bioscoopkaartjes.

  17. Goede middag,

    Ik ben een aantal jaren lid geweest van SchoolBANK> Dat was heel prettig en ik vond velen terug die ik van jongs af aan kende. Ik heb ook een artikel geschreven, over de situatie op de President Krugerschool, in Amsterdam Oost, vlak na de tweede wereldoorlog. Een bijzonder verhaal, met historistische waarde. Ik heb gemerkt dat u dit verwijderd hebt, voorts dat SchoolBANK in handen kwam, van, naar ik meen John de Mol. Als betalend lid van de site zou ik , op mij aangepaste reclames ontvangen, dit was en voorwaarde voor nieuw lidmaatschap. Uiteraard wil ik dat mijn privacy behoorlijk wordt beschermd, en ik vind het zeer afkeurenswaardig dat u een dergelijke voorwaarde verbindt aan betaald lidmaatschap. Ik meen ook dat onzorgvuldig is omgegaan met oud herinneringen, die zeker van bijvende waarde zijn, ook bij later historisch onderzoek. Nu vraagt u mij om lid te worden, en krijg ik nog bioscoopkaartjes toe. U vermeldt niet voor welke films precies en ik denk dat dit opnieuw reclames zijn, in een door u geselecteerde bioscoop, met een door u bepaald programma, reclamewerk dus. Als u SchoolBANK in oude glorie wilt herstellen, denk dan niet vanuit uw belangen, reclame voor derden, maar denk aan het belang van uw abonnementshouders, daar betalen ze toch voor?
    Ik wil niets te maken hebben, nu en nooit, met het financieel oogmerk van d heer de Mol, toch al niet zo’n fijnzinnig mens.
    Indien u de oude verstandhouding herstelt, en geen gebruik meer maakt van uw reclamedoelstellingen, zult u weer opnieuw inschrijvingen krijgen, en zijn twee bioscoopkaartjes echt niet nodig.

    1. Beste SchoolBANK gebruiker,
      Bedankt voor uw bericht. Wij willen graag voor u nakijken of wij dit artikel kunnen terugvinden. Wilt u ons per e-mail (service@schoolbank.nl) laten weten wat de titel van het artikel was en wanneer u deze heeft geplaatst/ ingestuurd?
      Wat betreft de vraag over de bioscoopkaartjes: de MaDiWoDo bioscoopbon is geldig voor elke film van maandag t/m donderdag en kunt u in de meeste bioscopen inwisselen.
      Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het huidige SchoolBANK maar hopen u in de toekomst toch weer te mogen verwelkomen.

      Groeten,
      Team SchoolBANK

    1. Beste Wim,
      Helaas is de bioscoopactie niet geldig voor bestaande leden. Maar we zijn je uiteraard niet vergeten en zullen ons best doen om binnenkort ook onze trouwe gebruikers te belonen 🙂

      Groeten,
      Team SchoolBANK